Iklan Billboard 970x250

נטלי אוקנין : ביהמ ש בטורקיה הישראלים יישארו במעצר 20 יום כאן

Iklan 728x90

נטלי אוקנין : ביהמ ש בטורקיה הישראלים יישארו במעצר 20 יום כאן

נטלי אוקנין העצורה למעלה משבוע בטורקיה שוחחה לראשונה עם משפחתה ואחת מבנותיה. השניים נסעו למדינה לחופשה פרטית אלא שאז נעצרו במהלך שיט שערכו באיסטנבול.


ביהמ ש בטורקיה הישראלים יישארו במעצר 20 יום כאן

נטלי ומורדי אוקנין בני הזוג שהיו עצורים במשך יותר משבוע בטורקיה בחשד לריגול ושוחררו הלילה חמישי שוחחו היום מביתם שבמודיעין עם ראש הממשלה בנט ושר החוץ לפיד והודו להם על השבתם לישראל.

נטלי אוקנין. תעזרו לי להעביר את המסר שלי להגיד לאמא שלי שכל מה שאני מבקשת. הזוג הישראלי בטורקיה יואשם בריגול. בבית המשפט יתקיים דיון בעניינם זוג הישראלים ממודיעין צפויים להשתחרר ממעצר ולהיות מגורשים מהמדינה כך עולה מהערכות של גורמי התקשורת הזרים.

נטלי אוקנין העצורה בטורקיה שוחחה הערב רביעי לראשונה עם בנותיה בישראל. אני זה שעדכן את שר החוץ. בספר התורה לא נגעו בי לא פגעו בי.

נטלי ומורדי אוקנין בני הזוג שנעצרו בחשד שצילמו את הארמון של ארדואן יובאו היום לביהמש במדינה. אני רוצה לדבר עם אימא שלי ולהגיד לה שתהיה חזקה על. צילום הבית של רגפ טייפ א.

הם עברו הכשרה ארוכה במוסד ולמדו להשתמש במצלמה של נייד ובדיו סתרים שהוטמנה בליפסטיק של נטלי. View the profiles of people named נטלי אוקנין. עורך דין ישראלי פגש את מורדי אוקנין העצור עם אשתו נטלי באיסטנבול הסברתי לו שמדינה שלמה עוקבת אחרי הסיפור שלו הוא כמובן לא מודע לכך בכלל סיפר עורך הדין.

מורדי אוקנין שעובד באגד שנתיים כנהג הציע לאשתו נטלי לעזוב את עבודתה ברשתות הפארם ולהצטרף כנהגת לאגד. האזינו לדיווחים על המאמצים לשחררם ולהשיבם לישראל. Facebook gives people the power to.

נטלי שוחחה מתא המעצר עם בני משפחתה. שליח וואלה לטורקיה יואב איתיאל דיווח. קשה לי אבל אני מסתדרת זוג הישראלים שעצורים בטורקיה בחשד לריגול זכו לשיחת טלפון ראשונה עם הבית כאשר נטלי שוחחה עם בנותיה והבטיחה להן שאף אחד לא פגע בה.

נטלי אוקנין שוחחה עם משפחתה לאחר הכרעת בית המשפט ואמרה. נטלי אוקנין בשיחה ראשונה מהמעצר. בדימונה מחזיקים אצבעות לזוג אוקנין שעצורים בטורקיה.

עורך דינם אמר לכאן חדשות. בשיחת הטלפון המרגשת מבית הכלא באיסטנבול לבית המשפחה במודיעין התעדכנה שמעו בנותיה של נטלי לראשונה מאימם על החיים והתנאים במעצר לאחר שעד כה נאלצו. אני שמעתי שכבוד השר דיבר כל יום עם משפחתי וגם כבוד ראש הממשלה.

Join Facebook to connect with נטלי אוקנין and others you may know. קשה לי אבל לא פגעו בי I האזינו. נטלי אוקנין בשיחה מהכלא הטורקי.

נטלי ומורדי אוקנין נעצרו בטורקיה. עוד ביקר את נטלי. עורכי דינם של נטלי ומורדי אוקנין העצורים בטורקיה מיום חמישי יערערו על החלטת בית המשפט להאריך את מעצרם עד פתיחת משפטם וכבר מחר יתחילו לעבוד על הערעור - כך נמסר הערב ראשון למשפחתם.

לדבריה לא מאחלת לאף ילד לא להצליח לדבר עם אמא שלו ולדעת אם היא בסדר או להעביר לה שמי שבבית בסדר. נטלי אמרה כי 8 ימים ולילות היינו בכלא זה נס חנוכה -. לא יודעת איך לספר לאחי הקטן איפה אימא שירז בתה של נטלי אוקנין שנעצרה עם בן זוגה באיסטנבול מתקשה לעכל את הבשורה על הארכת המעצר.

מורדי אוקנין הוא בן למשפחה דימונאית. 72 שעות עד שהמעצר בטורקיה יהפוך למשבר חריף. בדימונה נרתמים למען נטלי ומורדי אוקנין שנעצרו בטורקיה.

הזוג ישהה במעצר עד לתחילת משפטם בזמן. עוד לפני שבני הזוג אוקנין יובאו לבית המשפט לערעור על מעצרם המוסד המלל ומשרד החוץ מעבירים מסרים לאנקרה. הביאו לי דברים.

ראש העירייה בני ביטון קורא לשר. Join Facebook to connect with נטלי אוקנין and others you may know. נטלי הרימה את הכפפה ומאז מארס 2018 היא נהגת מן המניין בסניף.

נטלי ומורדי אוקנין שוחחו עם בנט ולפיד אחרי שובם מטורקיה. נטלי אוקנין is on Facebook. מעצרם של נטלי ומורדי אוקנין הישראלים שצילמו את מעונו של ארדואן - הוארך נטלי ומורדי אוקנין זוג הישראלים שבשבוע שעבר צילמו את מעונו של נשיא טורקיה ארדואן הגיעו לדיון בהארכת מעצרם שם הוחלט להאריך אותו ב.

נטלי ומורדי אוקנין בני זוג תושבי מודיעין נעצרו בנובמבר 2021 בטורקיה אחרי שצילמו את ארמונו של הנשיא ארדואן. אין כאן שום ריגול הם טיילו במקומות תיירותיים לכל דבר. אין ספק נטלי ומורדי אוקנין הם שני מרגלים מתוחכמים.

Facebook gives people the power to share and makes the world more open and connected. היא סיפרה כי לא חוותה התעללות מצד השוטרים בטורקיה והוסיפה. כבוד ראש הממשלה נפתלי בנט אנחנו רוצים להגיד לכם מקרב ליבנו - זה לא מובן מאליו מה שאתם עשיתם.

דיברתם עם משפחתי. אתמול קבע בית משפט בטורקיה שנטלי ומורדי אוקנין ממודיעין שנעצרו ביום רביעי במדינה יישארו במעצר 20 ימים. נטלי ומורדי אוקנין מובלים מבית המשפט באיסטנבול צילום.

אני חזקה - הם מתייחסים אליי יפה כל הזמן. הבן אופק קפץ עליי בנשיקות אמרה להם - ובנט ענה. הפכתם עולמות הייתם לצידנו.

הוארך מעצרם של נטלי ומורדי אוקנין - צפויים להישאר בכלא עד לתחילת משפטם האם מדובר בתקרית מדינית. פועל יחד עם שר החוץ ומשרדו. נטלי ומורדי אוקנין הם בני הזוג שעצורים בטורקיה.

בית משפט בטורקיה האריך ב-20 יום את מעצרם של בני הזוג הישראלים נטלי ומורדי אוקנין שנעצרו באיסטנבול אחרי שצילמו ארמון המשמש את הנשיא ארדואן נשיא המדינה הרצוג שוחח עם משפחתם של הזוג והרגיע. יש לכם משפחה מיוחדת.


עורך דין ישראלי פגש את מורדי אוקנין העצור עם אשתו נטלי באיסטנבול מדיני ביטחוני הארץ


מעצר בטורקיה במקום ארוחת שבת עם המשפחה ריגול זה מגוחך


בכיר טורקי ל ישראל היום זוג הישראלים שנעצרו יגיעו לישראל עוד היום


שירז בתה של נטלי אוקנין על המעצר בטורקיה שישי בבוקר


Jq2vrmq3kabnem


Dt3lle4ow4ekum


Pmgh56gix5hinm


V2mhe7t8zp7a M


Israeli Freed From Turkish Prison Says She Kept Sane Thanks To Blessed Routine


Kgor3ftrpulzhm


Ozctxhjgljxdgm


I3z3p0 Iz6d92m


Vcg 950dtvjq0m


8xar4kpxqs8irm


Israeli Detained In Turkey Do They Think Spies Appear In Bus Company Commercials The Times Of Israel


Jvp6grjkegx34m


Tjx5qp41kzt7cm


Dt3lle4ow4ekum


Byd0x1pez2knam

Baca Juga
SHARE
Subscribe to get free updates

Related Posts

Posting Komentar

Iklan Tengah Post